torstai 15. lokakuuta 2015

Kuulumisia














Blogi on viettänyt hiljaiseloa pidemmän aikaa. Olen tänä vuonna onnistunut kirjoittamaan vähintään 4 postausta joka kuukaudessa, mutta en usko tuon määrän tulevan täyteen enää tässä kuussa ja pitkään tulevaisuudessa. Kuitenkin edes yksi kirjoitus joka kuukaudelle on tavoite, josta yritän pitää kiinni. Samanlaista tahtiahan suurin osa muista blogeista pitää. Materiaalin puutteesta ei ole kyse, todellakaan, kotona lojuu katsomattomia/lukemattomia teoksia vaikka kuinka paljon. Välillä siivotessa törmään teoksiin, jotka olin jo täysin unohtanut omistavani.

Ongelmana ovat energian ja ajan puute. Koiran kanssa touhuaminen vie paljon aikaa, olen yrittänyt olla aktiivisempi piirtäjämisessä, sitten on yritys, ja tuttavat, pikaisesti käväisin vähän aikaa sitten Ruotsin puolella tsekkaamassa rakkausbändini keikan, nyt olen myös pimahtanut ja alkanut kirjoittaa kirjaa (koirista, tietenkin). Monta kertaa aiemminkin olen aloittanut ja lopettanut kesken kirjaprojekteja, nyt kuitenkin olen ottanut tavoitteeksi saada tämän loppuun kun kerran olen saanut mukaan monta muutakin kirjoittajaa ja aihe on itselle rakas. Tekisi myös niin mieli aloittaa koiralleni oma blogi, vaikka se on pelkkä kotirakki joka ei harrasta mitään (ainakaan vielä). Ei-koiriin liittyviä leffojakin tulee paljon katsottua, missä tosin on miinuksena etten niistä voi kirjoittaa mitään kun valitsin blogin aihepiirin näin rajalliseksi (ja voi että kun välillä tekee mieli aloittaa arvostelublogi scifi-, fantasia- ja kauhuleffoille!). Luurailen myös yhä Suomen Hopeanuoli-fanit ry:n foorumeilla ja kirjoitin juttuja tulevaan jäsenlehteen, sitä seuraavaankin tulen kirjoittamaan jotain jahka se on ajankohtaisempaa.

Sellaista siis. Aivan turha postaus tämäkin oli, mutta hei sain sillä sentään nostettua tämän kuukauden saldoa yhdestä postauksesta kahteen!

Mikäli yläkuvan kaltaisia kuvia elukoista tykkää tsekkailla voi minua seurata Instagramissa, jossa olen KingbitchNara. Mikäli janoaa lukea muita SK:n kaltaisia blogeja suosittelen muun muassa seuraavia: Hammasnurkka, Fantastic!, Kani Kirjalla, Koiranvirka, Peninkulman Kantamassa, Suden Sade, Under The Cherry Tree, Hopeatiikeri, sekä Finnish Comics Dissected.

2 kommenttia:

  1. "nyt olen myös pimahtanut ja alkanut kirjoittaa kirjaa (koirista, tietenkin)"

    Ikivanha postaus, mutta nyt alkoi kiinnostaa, mikä tämän projektin kohtalo on. Vieläkö kirja on tuloillaan, vai vietät(te)kö luovaa taukoa, onko hanke kuopattu vai onko opus peräti jo valmis ja saatavilla (mistä?), mutta olen onnistunut missaamaan sen?

    VastaaPoista